Hoe kan ik contact opnemen met Oehoe?

 

Stuur een mail naar klantenservice@oehoe.nl. We reageren zo snel mogelijk op je vraag en zullen, in overleg met jou, het zo goed mogelijk beantwoorden.

We reageren binnen 48 uur inhoudelijk op je klacht. Wij doen altijd ons uiterste best om klachten naar tevredenheid van de klant op te lossen.



 

Stel je vraag aan Oehoe

 

Bij de klantenservice en onze verkooppartners is het vanwege de vele bestellingen drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas iets langer duren dan je van ons gewend bent.

Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen. Informatie over actievoorwaarden kan je terugvinden op de actiepagina bij het product. Als je benieuwd bent naar de status van je bestelling, dan kan je dit zien in je account en via de Track & Trace-link die je per e-mail van de verkooppartner krijgt.