Hoe werkt het met retouren?

Er geldt een bedenktijd van 30 dagen bij aankoop van een product. Het bedenktermijn is de periode waarin je kunt controleren of het product aan alle wensen voldoet, compleet is naar behoren werkt.

Product retourneren 

Als je het product wilt retourneren kan je contact op te nemen met de klantenservice van onze verkooppartner om de instructies voor het retourneren op te vragen. Om het makkelijk te maken hebben we van alle verkooppartners de retourinformatie en instructies in kaart gebracht op deze pagina. De volgende informatie is terug te vinden op elke verkooppartner pagina:

  • Contactgegevens
  • Retourinstructies
  • Algemene Voorwaarden.
Retourvoorwaarden

Het is een voorwaarde bij het retourneren dat de producten ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking worden teruggestuurd. Is dit niet het geval dan kan de waardevermindering bij jou als consument in rekening worden gebracht. Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om onze verkooppartner hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat er samen met jou een gepaste oplossing kan worden besproken.

Retourkosten 

Voor vrijwel alle producten kan je het gratis terug sturen naar de desbetreffende verkooppartner. Voor grote en zware pakketten, waarvoor een ophaal afspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden.

Ontvangstbevestiging retourzending

Als de verkooppartner de retourzending heeft ontvangen zullen zij de retourontvangst aan Oehoe.nl doorgeven. Deze retourmelding zet de terugbetaling van het aankoopbedrag automatisch in werking. Oehoe.nl zal hiervan ook een retourbevestiging naar jou sturen via e-mail. Als je 5 werkdagen na het terugsturen nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van de verkooppartner om te vragen of zij jouw retourzending hebben ontvangen en of zij dat aan Oehoe.nl willen doorgeven.

Terugbetaling retourzending

Als je 14 dagen na je retourbevestiging nog geen geld van Oehoe.nl teruggestort hebt gekregen neem dan contact op met de klantenservice van Oehoe.nl door een e-mail te sturen naar klantenservice@oehoe.nl.

Contactgegevens verkooppartners

Voor vragen over de bezorging van je product kan je contact opnemen met de klantenservice van de desbetreffende verkooppartner, want daar koop je uiteindelijk het product. Om het makkelijk te maken hebben we van alle verkooppartners de retourinformatie en instructies in kaart gebracht op deze pagina. De contactgegevens van de verkooppartners staan ook in de e-mail met de orderbevestiging wat je van Oehoe.nl ontvangt.

Stel je vraag aan Oehoe

Bij de klantenservice en onze verkooppartners is het vanwege de vele bestellingen drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas iets langer duren dan je van ons gewend bent.

Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen. Informatie over actievoorwaarden kan je terugvinden op de actiepagina bij het product. Als je benieuwd bent naar de status van je bestelling, dan kan je dit zien in je account en via de Track & Trace-link die je per e-mail van de verkooppartner krijgt.