Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

 

De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbaarheid, de verkoper en het afleveradres. Bij aanschaf van het product geeft de verkoper aan wat de gemiddelde levertijd is. Dit is terug te vinden op de productpagina en de orderbevestiging. Ook als een deel van uw bestelling een levertijd kent en een ander deel voorradig is, worden de voorradige artikelen direct verzonden.

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht of kan je de verkoper een bericht sturen. Uiteraard kan je met deze vraag ook bij ons terecht.

Let op: bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling in de meeste gevallen maandag bezorgd.



 

Stel je vraag aan Oehoe

 

Bij de klantenservice en onze verkooppartners is het vanwege de vele bestellingen drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas iets langer duren dan je van ons gewend bent.

Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen. Informatie over actievoorwaarden kan je terugvinden op de actiepagina bij het product. Als je benieuwd bent naar de status van je bestelling, dan kan je dit zien in je account en via de Track & Trace-link die je per e-mail van de verkooppartner krijgt.