Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

 

Bij Oehoe hechten wij veel waarde aan de kwaliteit van de producten en de service die wij daarbij verlenen. We willen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij je aan met een klacht contact op te nemen met de klantenservice.

Stuur een mail naar klantenservice@oehoe.nl. We reageren zo snel mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

We reageren binnen 48 uur inhoudelijk op je klacht. Wij doen altijd ons uiterste best om klachten naar tevredenheid van de klant op te lossen.



 

Stel je vraag aan Oehoe

 

Bij de klantenservice en onze verkooppartners is het vanwege de vele bestellingen drukker dan normaal. We doen er alles aan op jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar dit kan helaas iets langer duren dan je van ons gewend bent.

Veel informatie is al te vinden in de veelgestelde vragen. Informatie over actievoorwaarden kan je terugvinden op de actiepagina bij het product. Als je benieuwd bent naar de status van je bestelling, dan kan je dit zien in je account en via de Track & Trace-link die je per e-mail van de verkooppartner krijgt.